vrijdag 31 december 2010

2011 wordt MIJN jaar, omdat...

... Ik slaag voor mijn VWO-diploma (mét een 7,8 voor wiskunde)
... Ik dat jaar een jaar naar Engeland vertrek als au pair
... Ik mijn jeugd achter me ga laten en officieel volwassen word
... Ik daarop volgend mijn rijbewijs ga halen (15 januari eerste rijles!)
... Ik in een soort zen-modus ga komen waardoor werk, rijles, examens en alle andere, tijdrovende dingen zonder enkel probleem te combineren wordt
... Ik mijn prins Charming ga vinden
... Ik daardoor prinses word (come on, iedereen wil dat toch!)
... Ik word ontdekt als zangeres, danseres, model of actrice (hoewel ik geen duidelijk aantoonbaar talent heb)
... Ik een good-hair-year ga hebben
... Ik concerten ga bezoeken van John Mayer, Snow Patrol en Kings Of Leon
... Orlando Bloom beseft dat 'ie beter af is bij mij dan bij zijn zwangere modellenvriendin Miranda Kerr
... Dingen eens gaan zoals IK ze wil
... Ik (de meest onwaarschijnlijke persoon) het medicijn ga vinden tegen kanker
... Paolo Nutini en Sienna Miller m'n beste vrienden worden
... Ik alles uit het leven ga halen wat er te halen valt

May all your wishes come true, dearest readers! XX

2 opmerkingen: