woensdag 10 november 2010

VOORBIJ

Let's get this party called life started again! Na een periode van keihard bikkelen zijn de toetsen allemaal gemaakt, met als waardige afsluiter een betoog Nederlands. De proefwerkweek is voltooid verleden tijd, wat inhoudt dat de after-toetsweek-week is aangebroken. Dit houdt in: niet leren, geen huiswerk, veel uitgaan en geen zorgen. Helaas kan dit maar maximaal een week duren, omdat daarna de lessen weer worden hervat waar ze anderhalve week geleden zijn geëindigd. Desalniettemin ben ik vanmiddag met vier vrienden naar de McDonalds geweest (I must admit, I'm a sucker for milkshakes), hoef ik morgen maar één uur naar school en staat zaterdag een mooi feestje op het programma. Daarentegen gaan de werkzaamheden bij het plaatselijke sportbedrijf (waar ik werk) gewoon door, dus ik ben vanavond en morgenavond gewoon weer onder de pannen. Het mag de pret niet drukken, en dat laat ik ook zeker niet gebeuren. Overigens is de toetsweek funest voor mijn creatieve brein en m'n fotocamera was me dan ook zeer dankbaar dat 'ie weer een keer gebruikt werd waarvoor hij is bedoeld: mooie foto's maken. Ik keek uit mijn raam en zag een weerkaatsing van de stralen van de ondergaande zon op het huis van de achterburen en kon het niet laten een aantal kiekjes te maken. Niet bewerkt, gewoon basic.




Daarnaast heb ik het voor elkaar gekregen om zelf mijn haar in te vlechten, met dit als resultaat:

Je ziet het niet zo goed, maar de vlecht is helemaal doorgevlochten tot onderaan, met als afsluiting een klein veertje. I'm thinking about changing my name into Indiana. Fijne middag nog verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten