dinsdag 19 oktober 2010

Floral

Dat is alweer een tijdje geleden! Ik heb de afgelopen week met veertig graden koorts en een keelontsteking op bed gelegen, so pardon me dat ik een tijdje geen update heb gedaan. Daar komt ook nog eens bij dat ik het goede voornemen heb de computer niet meer te gebruiken, tenzij noodzakelijk voor school, totdat mn toetsweek geweest is. Dat ik volgende week een week alleen thuis ben en niemand mij op de vingers kan tikken maakt mijn voornemen wat lastiger om vol te houden, maar vooralsnog gaat het goed (afgezien van dit moment, aangezien dit niet echt zinvol is voor school). Ik werk me trouwens ook helemaal de schompes bij mn nieuwe werk. Niet zozeer dat ik lange dagen maak, maar het is vooral heel erg veel stress, chaos en drukte. En dan heb ik het nog niet eens over alle informatie die ik moet onthouden. Maarja, money makes the world go round, dus ik neem het maar voor lief. Nu ga ik weer braaf verder met het stampen van maatschappijwetenschappen, ik moet gebruik maken van mn positieve inzet nu het nog kan.

Ohja, dit droeg ik vandaag (en om eerlijk te zijn droeg ik het ook gisteren. Het zat zo lekker):

Geen opmerkingen:

Een reactie posten