maandag 10 januari 2011

Laced




Fresh new start equals fresh new pictures. Oftewel: outfitpost! Op de een of andere manier ben ik de laatste tijd een beetje klaar met korte taillerokjes (ik heb het idee dat ik er een beetje uitzie als een morph door de lange benen en kort bovenlichaam die de rokjes creeeren), maar voor dit schattige zwarte rokje waagde ik me er toch nog maar een keer aan. Oke, er zijn flatterendere (?) kledingstukken, maar dit kanten stuk die in de uitverkoop bij de Only slechts elf euro kostte, kon ik echt niet laten liggen. Ik heb trouwens een aantal dingen op m'n verlanglijstje staan voor m'n verjaardag:
1. Geld, geld en nog eens geld. Ik moet en zal m'n rijbewijs halen, maar voor niets komt de zon op natuurlijk.
2. Een witte kapstok voor op m'n kamer.
3. Een schoonmaakster, wederom voor m'n kamer.
4. Een nieuwe, bruingetinte, baggy tas.
5. Uggs. Deze krijg ik weliswaar sowieso al, maar ik moet al zolang erop wachten dat m'n verjaardag een gepast moment lijkt om ze ook daadwerkelijk te krijgen. En ik weet dat ik altijd al een afkeer heb gehad voor die schoenen (voor zover je ze schoenen kunt noemen), want, refererend aan m'n pleidoor over flatterende kledingstukken, ze maken je benen nóg dikker als je al enigszins stevig bent, óf ze maken je benen nóg dunner als je dunne benen hebt. Maar ze zijn zo heerlijk warm, dat ik toch maar overstag ben gegaan. En onder het mom van 'ik werk op de ijsbaan' vind ik dat ik er mee weg kom.
6. H&M cadeaubonnen. Niks aan toe te voegen.
7. Goede cijfers voor deze toetsweek. Staan overigens HOOG op mijn verlanglijstje.
8. Een nieuwe, grijze of beige beanie.

Vrij bescheiden lijst, al zeg ik het zelf. Kan me verjaardagen herinneren waarop ik verlanglijstjes van minimaal drie A4-tjes had ingeleverd bij familieleden, vrienden en kennissen. Relatief weinig dit keer dus, weer een teken van volwassenheid?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten