woensdag 6 oktober 2010

Shopping bag

Op woensdag 6 oktober vervallen i.v.m het mogelijke asbestprobleem alle lessen op Het Vlier.

Dit was vanochtend te lezen op de site van mijn school. Wat bleek nou: vanwege de verbouwing van onze school wil het nog wel eens gebeuren dat er hier en daar een kozijn vervangen moet worden. Na het uitzagen van een van de kozijnen, bleek er iets niet helemaal pluis en werd de hele school ontruimd. Hals over kop vlogen alle leerlingen (inclusief ikzelf, ik wil nog niet dood) de klaslokalen uit, hun weg naar buiten banend. De directeur kon op dat moment nog niks zeggen over de reden waarom de school ontruimd moest worden, maar eenmaal thuis kwam het verhaal boven water (overigens na allerlei horrorverhalen van mede-leerlingen over instortende scholen via hyves). Vanochtend zou dan ook een uitgebreid onderzoek plaatsvinden en zou om 7:00 uur 's ochtends bekend worden gemaakt of het veilig was de school weer te betreden. Dit was niet het geval, dus gaf de directeur zijn werknemers en studenten de dag vrijaf. Rachel zou Rachel niet zijn, mocht zij haar vruchtbare vrije dag niet omzetten in een ouderwetse sessie shoppen. Dus bepakt en bezakt met een volle portemonnee en een flinke dosis inspiratie in m'n achterhoofd, vertrok ik met de trein naar een dichtbijgelegen stad. Na een omweg van een luttele 15 minuten (ik ben niet zo goed in wegen onthouden...) doemde de winkelstraat voor me op. En na een aantal uren slenteren opzoek naar de juiste schoenen en overige aanvullingen voor m'n garderobe, mag wel gezegd worden dat ik aardig ben geslaagd. Zie hier het resultaat:


Twee hemdjes, beide H&M (Roze: €2,95, Geel: €4,95)


Polkadot rokje, H&M (afgeprijsd naar €5,-)


Blazer, H&M €19,95


Leren jack met schapenvacht, Zara €49,95


Chanel-like chain bag, V&D (afgeprijsd naar €12,-)

ps. Ik ging voor een paar schoenen, en kom terug met alles behalve schoenen. So typical me.

1 opmerking:

  1. hihi dat gele hemdje heb ik zondag ook gekocht
    nice colour!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen