donderdag 28 oktober 2010

Closet

Veel wijzer zul je er niet van worden, bovendien komen de kleren zo niet goed tot hun recht. Maar om een kleine impressie te geven van mijn riante kledingkast (ha-ha) een paar fotootjes. Overigens heb ik mijn CD annex DVD speler weer aan de praat gekregen, en aangezien de laatste CD's die ik had minimaal drie jaar oud zijn, zing ik de hele dag al hard mee met onder andere Jenny From The Block, Cheeky Girls en Summer Jam. En niet te vergeten de Ben Liebrand jaarmix van 2003 en 2004 (bestaande uit onder meer Ali B, Direct's 'Adrenaline' en Jojo's 'Leave'). Daarnaast heb ik eindelijk de motivatie en, niet te vergeten, de moed gevonden om eindelijk te beginnen met leren. Het voelt goed om eindelijk de reden van de Koude Oorlog te weten en hoe je in het frans een brief schrijft, ongelofelijk. Nog snel even de laatste puntjes op de denkbeeldige I's zetten voordat ik moet trainen en ik mag trots op mezelf zijn.

1.
2.
3.
4.
1. Het 'lig'-gedeelte
2. Het 'hang'-gedeelte
3. Kleine greep uit mijn collectie jasjes en jurkjes
4. Een aantal cardigans en rokjes

Oh, voor ik het vergeet: vandaag is The Social Network in de nationale bioscopen. I'm dying to see it, wat een bijzonder verhaal zeg. Mocht je niet weten waar de film over gaat, klik hier en laat je overtuigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten